mandag 14. juni 2010

PHOTOSHOOT SPRO

Spro på Nesodden er ikke bare en flott plass, men også fin som location for bilder, sjekk bildet fra hula... Bildene er tatt av min gode venn og flinke fotograf som har øye for det lille ekstra.........
Kjetil M. Grape





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar