lørdag 19. juni 2010

BRYLLUP TIL MARIA

Juli 2009 giftet Maria og Roger seg, vi fikk det ærefulle oppdraget å sy Brudekjolen, den er sydd i tykk silke og silke organza. Vi laget også en del av gjestene sine kjoler, både til dagen og "dagen derpå".....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar