OM OSS
OM SHDESIGN
VALGMULIGHETER
FANTASIBUNADEN
DETALJER
PRISER
KONTAKT OSS
lørdag 19. juni 2010
BRYLLUP TIL MARIA
Juli 2009 giftet Maria og Roger seg, vi fikk det ærefulle oppdraget å sy Brudekjolen, den er sydd i tykk silke og silke organza. Vi laget også en del av gjestene sine kjoler, både til dagen og "dagen derpå".....
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar